Two days gone


2007-12-20 - 11:16:11

Igår var jag övergiven i skolan hela dagen. Ingen av flickorna flick var i skolan för att hålla mig sällskap, eller det var i alla fall vad jag trodde. Idag har jag fått höra att det visst var några stycken närvarande igår. Men det är inte så konstigt att jag inte såg dem. Jag satt nämligen i tysta rummet hela dagen (det ligger längst bort i skolan). Fick i alla fall en hel del skolarbete gjort, samtidigt som jag pratade med K som också hittat dit. Dessutom bestämde sig skolans internet för att sluta fungera precis när jag skulle bestämma var och när jag skulle träffa en viss person. Suck, mitt liv alltså...

Just nu sitter jag med E i ett av skolans grupprum. Har precis avverkat bokdiskussionen som faktiskt gick bra, och nu är det bara religionsarbetet kvar, sen har jag jullov! Eller ja, vi har skolavslutning imorgon, så en dag till måste jag pallra mig till skolan.

Idag är det också dags för julklappsbytet med flickorna. Lyckades givetvis avslöja (helt oavsiktligt) vem jag skulle ge till. Haha, typiskt mig ;)


2 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

mohahah, jag ser fram emot detta :D :D

nyco kommenterade:

haha absolut inte mitt fel :P haha det här e min andra dag me lov XD

2007-12-20 @ 11:33:52

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback