Torsdag 6:e december


2007-12-06 - 21:12:00

Ont i axeln, ont i huvudet men ändå ganska road är några ord som kan sammanfatta min dag.
Dagen började med att komma till skolan extra tidigt för att inse att jag blivit dumpad av J som hade bestämt sig för att strunta i vår pluggdejt, men det är helt okej, är inte sur på dig, inte alls.. Istället spenderade jag tiden med att prata med E (dock inte den "vanliga" E för hon var inte heller i skolan). De övriga i klassen (förlåt basgruppen) hade tagit sovmorgon och för vi skulle besöka Vin- och sprithistoriska museet. Vi skulle spela något rollspel vilket nog hade kunnat bli ganska kul, men gruppen jag var med i fick givetvis den enda scenen som inte fungerade.

Efter några timmar på museet försökte flickorna övertala mig att äta lunch med dem i stan, och hur gärna jag än velat så tog mitt samvete över. Jag var helt enkelt tvungen att plugga tyska, därav min onda axel. Blev nämligen tvungen att släpa hem min laptop för att få tillgång till det tyska ordbehandlingsprogrammet, suck! Den är sååå tung, förstår inte hur folk i skolan orkar släpa den fram och tillbaka varje dag. Tacka vet jag min egen
älskling!


Jag pluggade tyska som en galning i några timmar tills mamma påminde mig om att jag hade lovat att följa med henne och shoppa. Tyckte att jag förtjänade en liten paus så jag följde med. Köpte ingenting till mig själv, däremot hittade jag den perfekta presenten till min hemliga "julklappskompis". Tänker inte avslöja vad jag köpte eller vem det är, det får ni veta sen.

Nu ska jag fortsätta med den förbannade tyskan. Tror att det här inlägget är ett av de längsta i bloggens historia, så det är väl dags att avsluta härligheten här. Ha en trevlig kväll allesammans så hörs vi imorgon! ♥


3 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

JAG VILL VETA! jag kan berätta min kompis.. om du berättar diiiin! när är deadline btw?

nyco kommenterade:

stackarn =( duktigt att plugga så mkt o att inte köpa nåt till dig själv när du shopar ;P

2007-12-06 @ 23:39:47
E kommenterade:

det är jag som är det hemliga e:t och det är jag som kommer få presenten!

2007-12-07 @ 12:56:22

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback