Tisdag


2007-12-04 - 10:47:37
Goder dager på er alla där ute i cyberspace ;)
Idag har jag lovat att plugga gärnet. Jag måste ha pluggat matte inför nationella provet imorgon och skrivit inledningen på mitt samhällsarbete innan jag får göra saker för skojjs skull. Framför allt blir det inget Ugly Betty eller Desperate Housewives förrens jag är helt klar med allt. Jag har blivit alldeles för slö den senaste tiden. Snart ska jag och mina underbara flickor, förutom T som inte är här idag, gå och äta lunch. Vet inte riktigt vad som står på menyn idag, men det finns säkert något gott. Ha en bra dag!

1 KOMMENTARER



Kommentarer
Maria kommenterade:

vi dissade dig för donken! förlåt:(


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback