Sicko


2007-12-12 - 16:06:05

Vaknade när väckarklockan ringde i morse klockan halv sju. När jag skulle vända mig om i sängen för att stänga av den kände jag hur hela nacken var helt stel och gjorde fruktansvärt ont. Två sekunder senare märkte jag också hur ont jag hade i halsen och mina knän hade fastnat i en, om man säger, inte någon naturlig position. Efter en överläggning med mig själv i mörkret kom jag fram till att det inte var så stor idé att gå till skolan. Hade ändå inga lektioner förutom att jag och J hade bestämt att vi skulle plugga tyska på morgonen. Med ett stygn av dåligt samvete hoppades jag att hon skulle förlåta mig och la sedan långsamt ner huvudet på huvudkudden igen för att nacken inte skulle knäckas. Sov i ungefär en halvtimme innan mamma väckte mig och undrade varför jag inte var vaken. Kraxade att jag inte mådde så bra och skulle stanna hemma idag. Hon lät mig fortsätta sova och nästa gång jag vaknade var ungefär fyra timmar senare. Resterande tiden av dagen har jag inte gjort så mycket mer än att sitta framför TV:n och datorn. Har skrivit lite på faktaartikeln och "tänkt igenom" tyskan, men jag mår fortfarande inte så bra. Ska i alla fall försöka ta mig till skolan imorgon. Känner att jag nog skulle missa för mycket om jag stannar hemma. Nu ska jag gå och göra en kopp te och kura ihop mig framför senaste avsnittet av Gilmore Girls..


3 KOMMENTARER



Kommentarer
Sossefine kommenterade:

Jag förlåter dig ;) krya på dig! :)

Towe kommenterade:

Aaw min stackars Joca. Hoppas du kommer imorrn, vi saknade dig idag

2007-12-12 @ 19:20:00
Blogg/hemsida: http://towiss.blogg.se
nyco kommenterade:

du får inte gå till skolan imorn om du mår dåligt det förbjuder jag dig från >.

2007-12-12 @ 20:59:42

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback