Pinguin Rush


2007-12-18 - 14:52:38
image280
(Klicka på bilden för att spela du också!)
Just nu sitter jag och E och knåpar på våra religionsarbeten. Eller tja, helt ärligt gör vi väl allt för att slippa. Dagens drog är det urgulliga pingvinspelet som man inte kan få nog av. Men snart kommer jag nog att inse hur lite tid jag har kvar tills religionsarbetet ska vara inlämnat (klockan 16:00 på torsdag) och då kommer jag få panik. Jag fick i alla fall MVG på nationella provet i matte, vilket gör att jag förtjänar att spela några minuter pingvinspel till ;)

5 KOMMENTARER



Kommentarer
Sossefine kommenterade:

Hahahahah älska pingvin spelet :D

ell kommenterade:

Du är bäst gumman

2007-12-18 @ 16:15:38
Blogg/hemsida: http://ellenw.bilddagboken.se
nyco kommenterade:

sa ju att du inte kan misslyckas på ett prov

2007-12-18 @ 21:23:06
Mia kommenterade:

Nej, verkligen inte! Har inte greppat Illustrator helt än men det kanske skulle va nått, om man vill göra stilrena saker typ.

2007-12-19 @ 14:05:17
Blogg/hemsida: http://heartofastar.blogg.se
Ellinor kommenterade:

grattis till mvg:et:)
nu har jag fastnat på pingvinspelet och ligger på topp 15 på dagens topplista!

2007-12-20 @ 11:22:44

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback