Nattsuddare


2007-12-30 - 01:19:41
image284
Hej på er allihopa mitt i natten! Idag kan jag stoltsera med att inte har gjort någonting förutom att konstatera att jag måste tappat bort en lila strumpa hemma hos farmor och farfar. Annars har jag faktiskt inte lyckats åstadkomma så mycket. Somnade inte försen väldigt sent igår, så jag vaknade inte försen vid elvasnåret idag. Det känns som att jag har vänt på dygnet ganska mycket de senaste dagarna. Just nu sitter jag här pigg som en fruktkorg(?), men jag ska snart lägga mig i sängen och läsa Harry Potter. Imorgon kommer morfar till oss för att fira nyår, så då blir det full rulle!
Godnatt ni andra nattsuddare så hörs vi sen! ♥

2 KOMMENTARER



Kommentarer
paulina. kommenterade:

Var med & tävla om denna snygga ring!

HÄR; http://colaburk.blogg.se/1198977752_tvlin.html#comment

nyco kommenterade:

ok låter ju kul :P hur långt har du kommit i boken?

2007-12-30 @ 11:40:53

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback