Lucia


2007-12-13 - 17:33:52
image277
Idag är det som bekant Lucia och då tycker jag alltid att det blir lite mysigare. Det känns liksom som att det blir ett speciellt skimmer i luften. Dagen började med att jag hade en kvart på mig från det att jag vaknade tills att bussen gick, men kors i taket så lyckades jag hinna med den, en annan fråga är ju dock hur jag såg ut idag... Men det var i alla fall mysigt med lussefika på morgonen med klassen och av någon anledning blev jag och en viss E väldigt fnittriga. Hm, undrar vad det va i lussebullarna egentligen? Sedan fortsatte dagen med att alla (utom jag) vrålskrev på faktaartikeln medan jag inte gjort någonting alls. Kan säga att jag får ta igen det just nu när jag sitter och våndas över tyskan som ska redovisas imorgon. Uj uj, men det kommer ju att gå super, visst J! ;)

Nä, nu måste jag fortsätta plugga. Får ta vara på tiden då Internet fungerar, det har varit lite si och så med det de senaste dagarna. Glad Lucia på er! (Eller hur man nu säger..)

3 KOMMENTARER



Kommentarer
Debbie kommenterade:

Håller med, Lucia gör mycket för julkänslorna! Att dra på sig tomtemössan va mys..hihi

nyco kommenterade:

du e väll alltid fnittrig :P haha typ som jag då men jag missamin buss -.-

2007-12-13 @ 21:45:11
Sossefine kommenterade:

hahaha jag kommer avlida imorgon!

2007-12-13 @ 22:08:20
Blogg/hemsida: http://enifessos.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback