Juldagarna


2007-12-28 - 00:19:26
Just nu sitter jag i min säng med datorn på en stol bredvid mig. De senaste dagarna har som sagt spenderats hemma hos farmor och farfar där jag har blivit något så otroligt bortskämd med god mat och roliga stunder. Känns lite konstigt att vara hemma igen, men det är ändå ganska skönt. Synd bara att det inte var någon vit jul iår, men det var otroligt mycket rimmfrost kvällen då vi kom.

De närmsta dagarna ska jag försöka att bara ta det lugn. Har
som vanligt när jag är ledig fått ont i lederna. Den här gången är det höger handled som har fått för sig att jävlas med mig. Det är ju så typsikt att jag alltid ska få ont när jag är ledig och kopplar av. Vad tror du M, har det något att göra med nacken?

Nu ska jag stänga av datorn och fortsätta att läsa ur en av böckerna jag fick i julklapp. God fortsättning!

2 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

hahahahahahahhaaahhaha, den boken är ju du i mars ju!!!! MOHAHAHAHAHA.. förlåt, jag behöver lite socialt stöd tror jag ^^ blivit socialt missanpassad under lovet.

nyco kommenterade:

stackare

2007-12-28 @ 23:33:48

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback