I don't wanna be


2007-12-09 - 15:31:29

Just nu är jag verkligen irriterad. Internet här hemma har fått för sig att jävlas med mig idag. Det har verkligen valt tillfället perfekt med tanke på att jag idag ska skriva klart mitt uppdrag i temakursen. Det blir ju lite svårt att skriva en faktaartikel utan fakta.. Jag kan verkligen inte förstå vad som har hänt, E har ju inte ens rört mitt Internet.. ;)

image273
Dagens enda ljusglimt är att One Tree Hill börjar igen ikväll! Åh vad jag har längtat till de nya avsnitten.

Men nu ska jag försöka få lite till gjort medan Internet verkar tröttna på att reda mig.

5 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

hahah, ja har inte varit där än, men vänta du bara ;)

Caroline kommenterade:

måste fråga om lite hjälp... ,
vad heter typsnittet du har använt "till fotot" i det här inlägget?

2007-12-09 @ 21:33:05
Blogg/hemsida: http://CarolineAnnaMaria.blogg.se
E kommenterade:

oth äger och jag älskar peyton.

2007-12-10 @ 12:42:38
Caroline kommenterade:

Tack så mycket! Härlig blogg du har...

2007-12-10 @ 15:23:40
Blogg/hemsida: http://CarolineAnnaMaria.blogg.se
nyco kommenterade:

naaw stackarn :( va nya OTH DET HAR JAG MISSAT -.-'

2007-12-10 @ 23:45:20

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback