Guten Nacht


2007-12-13 - 22:13:55

image278
Passar på att visa dagens outfit, även fast jag vet att det är en gammal bild.. Hade i alla fall på mig samma sak idag, hann bara inte ta ett nytt foto.. ;)


Är fortfarande grymt irriterad på att Internet inte fungerar ordentligt här hemma och MSN är det bara att glömma just nu. Det känns som jag är helt avskärmad från världen när jag inte kan sitta och chatta om struntsaker med mina bejbs, haha. Men jag får väl försöka överleva tills det är fixat, vilket jag hoppas inte dröjer allt för länge...
Ska faktiskt snart gå och lägga mig eftersom jag måste vara superalert imorgon! Två inlämningar/redovisningar och jag kan inte direkt säga att jag är förberedd. Övade på min presentation på tyskan på min lillasyster men av någon anledning skrattade hon ihjäl sig när jag pratade, inte ett bra tecken.. Dessutom sitter jag just nu med trassligt och blött hår, så imorgon gott folk kommer jag nog se ut som en trollunge (vet att N kommer skriva att det gör jag ju alltid ändå..) haha.. Nehepp, nu får jag väl ta och försöka sova lite.. God natt! ?


2 KOMMENTARER



Kommentarer
Anonym kommenterade:

haha ja men en söt trollunge :P nice outfit btw ;P

2007-12-14 @ 13:17:21
Malin kommenterade:

Snygg outfit..


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback