Great success?


2007-12-11 - 15:57:52

Idag var det dags för det sista nationella provet i matmatik för A-kursen. Kan väl säga att det gick sådär. När läreren sa "Nu får ni börja packa ihop", kom jag precis på svaret på den sista frågan och skrev ner det i panik. MVG, hejdå.. Men jag får väl vara nöjd i alla fall. Skyller på att det är massa tankar om allt möjligt som snurrar runt i huvudet just nu och det är alldeles för mycket att göra i skolan. Vill verkligen ha jullov nu! Längtar tills julafton hos farmor och farfar. Det ska bli så roligt!

image274
(Kan inte nog säga hur mycket jag saknar att vara ledig...)


Nej, nu måste jag minsann göra klart min faktaartikel och kanske börja förbereda den muntliga redovisningen i tyska. Läste precis att jag fick ett svagt MVG på det skriftliga provet i fredags, så nu är jag ordentligt motiverad att plugga lite extra hårt.

Kram på er så hörs vi senare!


1 KOMMENTARER



Kommentarer
nyco kommenterade:

hehe kan sätta en jag gör vad som helst på att du fick MVG på det där provet endå

2007-12-11 @ 21:07:00

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback