Farbror Frost och tårta


2007-12-18 - 10:59:58
image279
Idag när jag klev ur genom ytterdörren (försenad som vanligt) hade Farbror Frost varit framme. Det är fortfarande ingen snö i Stockholm, men frost är bättre än ingenting.

Idag är det också C's födelsedag!! Grattis :) Hon fick tårta som vi smaskade på under förmiddagen. Jag som hade tänkt göra idrottsuppgiften idag (vi ska skriva ner allt vi äter under ett dygn) men jag tror att jag väljer en annan dag att skriva om istället.

Trevlig dag på er allesammans ♥

2 KOMMENTARER



Kommentarer
nyco kommenterade:

haha den här dan funkar väll lika bra som nån annan

2007-12-18 @ 11:21:51
ell kommenterade:

det äj kallt :(


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback