Dagen so far


2007-12-10 - 12:30:50

Goderdager! Idag är jag (och övriga tjejor också) på allmänt flummigt humör. Vet inte om det är för att vi alla har fått lite för lite sömn i helgen eller för att vädret är så tråkigt att vi måste överkompensera genom att ha världens lägsta humor.

Höll på att komma försent i morse också tack vare bussen, men jag hann precis. Räddningen var att en viss kille höll upp hissdörrarna åt mig när jag kom springande med andan i halsen.

Nu ska jag gå iväg på workshop för att bearbeta min text. Ha det bra! :)


2 KOMMENTARER



Kommentarer
Sossefine kommenterade:

en "viss kille" :D

nyco kommenterade:

haha kan det va enu en hiss date ;P haha jag KOM för sent till skolan :P

2007-12-10 @ 23:46:36

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback