21:a december


2007-12-21 - 22:15:11
image281
Egentligen har jag absolut inte tid att blogga just nu.. Men känner att jag måste skriva av mig lite i alla fall.

Idag var det skolavslutning i skolan. Känndes ganska onödigt att komma till skolan i en timma bara för att leka hela havet stormar och kolla på ett något annorlunda meddelande ;) Men det var kul att träffa flickorna (hoppas att allt gick bra idag T..). Vi åkte in till stan efter skolan och fikade på Hurry Curry. Fick min julkapp av C, tack! :)

Efter fikat gick vi som var kvar (vilket hela tiden blev färre och färre) runt i stan och shoppade julklappar. Jag och E fastnade i kö i en affär i säkert 40 minuter. Vad vi lärde oss efter den erfarenheten? 1. Att man inte ska köpa julkappar sista vardagen innan jul. 2. Att E inte kan överlista en maskin ;)
N höll på att skrämma ihjäl mig när han helt plötsligt också kom till stan. Fick julklapp av honom (som jag absolut inte har öppnat än, nej då!). Är ordentligt irriterad på migsjälv att jag inte hade med mig min julklapp jag ska ge till honom..

Just nu håller jag på att slår in julkappar. Måste säga att jag faktiskt är ovnaligt nöjd, men än är jag inte klar. Har några till att slå in. Dessutom ska granen kläs också innan kvällen är slut. Har en känsla av att det kommer bli väldigt lite sömn inatt. Men nu är det i alla fall jullov!

2 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

kom inte å säg att du har slagit in dom.. då blir jag lite ledsen och rörd..du är så duktig baby!

nyco kommenterade:

:O du fick ju inte öppna >.

2007-12-21 @ 23:50:09

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback