17 %


2007-12-08 - 14:04:11
image272
Marie Picasso vann igår! Egentiligen tyckte inte jag att det spelade någon roll vem som skulle vinna, men jag tror att Amanda klarar sig bättre på egna ben då hon får göra mer "sin grej". Dessutom passar Marie perfekt in för mig att skriva om i mitt samhällskunskapsarbete. Har precis börjat skriva det och hittills har jag skrivit 260 ord av 1500alltså ungefär 17 %. Men det kommer nog gå bra, har massa idéer! Tyskan igår gick också bra. Det är nog ganska typiskt mig att oroa mig för mycket inför prov, måste nog bli lite bättre på det.
Vad ska ni göra idag?

2 KOMMENTARER



Kommentarer
nyco kommenterade:

inget ha tråkigt förmodligen -.-

2007-12-08 @ 15:24:32
Emelie kommenterade:

Måste bara säga att din blogg är så fin :)

/Em


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback