0,0017 är eehh??


2007-12-05 - 11:56:20
Nu har jag precis gjort det första nationella provet i matte. Det blev lite blandade resultat tror jag. Vet att jag gjorde ett ordentligt slarvfel på G-delen men MVG-delen gick det bra på. Nu kommer dagen att fortsätta i pluggandets tecken och målet med dagen är att ha gjort klart förberedelserna inför tyskprovet på fredag. Uschanimej, gillar verkligen inte tyska!
image270
Förövrigt gjorde jag bort mig lite idag också. Vi har hissar i skolan och jag stog jättenära dörrarna när de öppnades. Jag trodde att det inte skulle vara någon inne i hissen, men helt plötsligt stog jag ansikte mot aniskte med en av skolans snyggaste killar. Vill ni veta vad jag sa? "- Oj, hjälp!" Hahah, herregud vad han kollade konstigt på mig.

6 KOMMENTARER



Kommentarer
Linnea kommenterade:

Hej, måste säga att du har väldigt mycket läxor ganska ofta! Jobbigt!
Men vilken gymnasieskola går du på? :)

2007-12-05 @ 16:10:20
nyco kommenterade:

naaw stackarn =( fast inte förvånande :P fan va lätt det va att hitta din blogg btw :P

2007-12-05 @ 16:25:22
nyco kommenterade:

förresten varför heter din blogg "mitt ensamma liv"?

2007-12-05 @ 16:36:43
JohannaC kommenterade:

Linnea: Jag går på Kunskapsgymnasiet. Jo, det är en hel del att göra! Särskilt nu innan jul ;(
-
Nyco: Haha, grattis :) Det är en bra fråga..

nyco kommenterade:

hehe :P du e inte ensam du har mig

2007-12-05 @ 18:20:40
Towe kommenterade:

Och du har mig :) du var jordens sötaste idag vid hissarna ;)

2007-12-05 @ 21:19:09
Blogg/hemsida: http://towiss.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback