Upptakt


2007-08-23 - 18:27:39

Det känns som att jag börjar komma in i skoltempot nu. I början var det en del administrativa problem, men det verkar ha löst sig nu. Vi fick lära känna lärarna och varandra bättre idag, och alla verkar jättetrevliga. Hoppas att den här stämninge håller i sig hela tiden och att det inte är att alla vill verka schysta bara nu i början.
I min klass går det flest tjejer, vilket är otroligt skönt med tanke på att jag nästan bara umgåtts med killar de senaste fyra åren.
Imorgon blir det första tyskalektionen och estetiska valet.

Nu ska jag äta middag, thailändskt!
So long :)


0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback