Snälla kommentarer


2007-08-26 - 19:18:06
För några veckor sedan när jag inte gjorde så mycket på sommarlovet startade jag en ny kategori, dagens uppdrag. Sedan det första uppdraget blev utfört har jag ärligt talat glömt bort mitt nya intiativ. Men det ska det bli ändring på nu.

Det skulle vara kul om vi är några stycken som utför uppdragen ihop, som ett litet försök att förändra världen, haha. Nä, men skämt å sido. Det ska inte vara några stora saker, bara något som gör vardagen lite roligare. Uppdraget för imorgon blir i alla fall att ge minst fem snälla kommentarer till människor i min omgivning. Förhoppningsvis får man någon gång en snäll kommentar tillbaka.

2 KOMMENTARER



Kommentarer
FashionWay kommenterade:

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

Sandra kommenterade:

Låter som en bra idé, man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad :)

2007-09-03 @ 19:41:48
Blogg/hemsida: http://sandralundin.webblogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback