På det fjärde händer det


2007-08-30 - 12:02:15
Igår var det en ganska händelserik dag. I skolan hade vi inte så jättemycket att göra, men vi spenderar i stället tiden med att lära känna varandra bättre. Jag har hamnat i en superbra klass och alla som jag har lärt känna är jättetrevliga.

På bussen hem träffade jag A. Han sa att N satt längst fram på bussen, vilket jag inte hade sett. Därför bestämde jag mig för att gå av på hans hållplats. Gissa om han blev förvånad när jag helt plötsligt stog bredvid honom! Jag hade inte träffat honom sedan vi båda börjat gymnasiet, så vi hade en hel del att prara om.

Det tråkigaste som hände igår var dock alla fjärdeplatser som tilldelades de svenska deltagarna under VM i friidrott. Jag satt på rasten i skolan och kollade på datorn när de svenska medaljdrömmarna krossades. Synd, synd. Men någon gång har man ju lite mindre tur.

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback