Morgondagens uppdrag


2007-08-04 - 23:19:03

Jag vet inte vad det är med mig, men jag har blivit helt orkeslös den senaste tiden. På dagarna gör jag verkligen ingenting. Visst, det dåliga vädret och att jag har gjort illa foten bidrar till att jag knappt har gjort annat än suttit framför datorn hela dagarna. Men nu måste det faktiskt bli en ändring på det. Från och med imorgon ska jag ha ett uppdrag varje dag. Kanske inte något stort, utan mer så att jag inte är helt sysslolös hela dagarna. Morgondagens üppdrag blir att ta en riktigt låång cykeltur. Har inte cyklat på hela året och min cykel hänger fortfarande i taket i vårt förråd. Men imorgon ska den komma till använding.


0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback