Evening plans


2007-08-17 - 20:46:30
Idag blev det trevligt umgänge med N som var här tills alldeles nyss. Egentligen gick jag upp på mitt rum nu för att ringa S, men han svarar inte så jag bloggar istället.

Ikväll blir det familjemys framför tv:n med film och godis. Måste börja träna igen, men det får vänta till skolan börjar. Tänker unna mig att ta det lungt de sista två dagarna av lovet. Dock ska jag nog in till stan och hjälpa en kompis imorgon, men det ska bara bli kul.

Vad är era planer för kvällen?

1 KOMMENTARER



Kommentarer
Amanda kommenterade:

Låter mysigt! Själv kom jag nyss hem efter att ha träffat några kompisar! =)


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback