Valborg


2007-04-30 - 10:48:29
Glad Valborg på er alla (eller hur man nu säger)!
Idag ska jag och mamma till stan och, förhoppningsvis, köpa en klänning till balen. Jag har fått tips på några second hand-affärer via andra bloggar och hoppas att någon ska inneha en kopia på min
drömklänning!image62

Kvällen ska sedan spenderas med W, N och O. Ska bli jättekul, är nästan ett år sedan jag senast träffade O!
Ha en bra dag/JohannaC

Från förra årets Valborg------------------------------------------>









2 KOMMENTARER



Kommentarer
Jörgen kommenterade:

HA
EN
SKÖN
VALBORG!!!

:-)

JohannaC kommenterade:

Jörgen: Tack det samma =)

2007-05-01 @ 11:05:32
Blogg/hemsida: http://johannac.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback