Slagsmål


2007-04-19 - 18:02:48
Nationella prov och jagande av sommarjobb/prao
har tagit upp det mesta av min tid senaste dagarna. Hade inte ens datorn på igår, vilket är ytterst ovanligt för att vara mig!

Idag bestämde sig killarna i klassen för att slåss! De ringde några killar från en skola en bit bort som kom när vi hade lunchrast. Platsen för slagsmålet blev busshållplatsen som ligger vid våran skola. Jag var inte där och såg det hela, men "hela" skolan pratade om det resten av dagen. En av mina bästa kompisar var uppviglare, och jag kan inte direkt säga att jag är stolt över honom. Men som han försvarade sig efteråt "Ibland måste killar bara få slåss". Jag däremot tycker att våld är iditoskt och visar på låg intelligens. Hoppas bara inte att det här upprepas.image53
Killarna i klassen förlorade mot den andra skolan och en del killar var rejält påpucklade.

I morgon fyller jag i alla fall år. Det ska firas med en mysig filmkväll hos N!
Puss på er/JohannaC


0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback