Osvensk


2007-04-26 - 18:38:44
Lycklig, lycklig och glad! Vi fick tillbaka resultaten på nationella proven i engelska idag. Hade 10 poäng av 10 möjliga i den samlade bedömningen och 10, 10, 9, 10 i delproven! Är riktigt osvenskt stolt över mig själv just nu! Men som vanligt håller sig nog inte den känslan i sig så länge. Men jag njuter så länge det varar..

Dessutom ringde chefen från avdelningen på ett företag jag vill göra terminens (och grundskolans sista) prao på. Han sa att jag fick platsen, så det var ytterligare en guldkant på dagen!

Imorgon ska jag försöka komma iväg och simma. Har inte gjort det på superlänge, så det behövs verkligen. Hoppas ni andra också haft en bra dag!

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback