N(a)ils


2007-04-25 - 18:27:47

Målar naglarna, pluggar till morgondagens prov, chattar och blogga är inte en bra kombination (trust me). Just nu är jag jätterädd för att kladda ner tangenterna på min älskade dator med nagellack. Men det var verkligen välbehövligt att lacka naglarna. Pluggandet går väl sådär om jag ska vara ärlig. Men men, det löser sig alltid. Just nu är det fakta om svenska författare som måste präntas in tills imorgon. Nils, min ankmaskot jag fick av S på alla hjärtans dag förra året hjälper till genom att heja på mig!

image60

1 KOMMENTARER



Kommentarer
Elin kommenterade:

haha jag känner igen mig med det där att måla naglarna vid datorn. ;)

2007-04-26 @ 12:36:45

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback