Min dag so far


2007-04-29 - 14:34:05

Dagen har hittills spenderats som följer:

♥ Skrivit på min SV-uppsats (typ 2 meningar, men det är iaf något..)
♥ Gjort backup på hela datorn
♥ Laddat över fotona jag tog igår (trots att jag sa att jag inte skulle fotografera)
♥ Kollat på ohälsosamt många Veronica Mars-avsnitt på datorn
♥ Läst alla mina favoritbloggar (vilket är många)
♥ Haft ont i handleden
♥ Ätit korv med bröd till lunch

Nu ska jag försöka fortsätta med SV-arbetet, måste bli fördig idag! Önska mig lycka till :)


P.S. Hittade ett klipp från det första Beverly Hills-avsnittet någonsin(!).


3 KOMMENTARER



Kommentarer
Debbie kommenterade:

Oj, vad mycket du hunnit med!! Nu får jag ångest för att ha kastat bort dagen. Jag har bara suttit och glott typ..hahaha..så himla trött :P

Emelie kommenterade:

Bevery hills! Roligaste programmet, det slår nästan sun set beach! :D

2007-04-29 @ 19:43:21
Blogg/hemsida: http://emelieg.blogg.se
sweet kommenterade:

lycka till!

2007-04-29 @ 22:51:40
Blogg/hemsida: http://sweet.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback