Memory lane


2007-04-22 - 16:46:49
Min syrra fyllde år för drygt en vecka sedan. I present av mig fick hon så många av mina mp3-låtar hon ville ha. Vi fixade med det idag, så vi lyssnade på många låtar som jag hade glömt. Fick verkligen en oväntad "trip down memory lane".

Bla annat poppade dessa låtar fram efter ett tag i glömska:

*
The Smashing Pumpkins - To Shila
* Nada Surf - If You Leave
* Fountains of Wayne - All Kinds Of Time
* Michael Bolton - How Can We Be Lovers
* Michelle Featherstone - God Bless The Child
Länkarna leder till youtube-klipp med låten

Nu ska vi äta min födelsedagstårta. Första gången som min födelsedag varat i dagarna tre..

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback