Med andan i halsen


2007-04-12 - 21:07:53
image48

Jaha, så gick ytterligare en dag i en stressad tonårings liv. Ibland blir man nästan lite deprimerad när man tänker på hur mycket tid som bara flyger förbi utan att man tar vara på den. Idag har jag tex nästan spenderat hela eftermiddagen framför tv:n. Jag var verkligen helt slutkörd efter en otroligt jobbig dag i skolan. Den innehöll bråk med min bästa vän, dåliga prov, svartsjuka, spräckt lera och ett möte med rektorn. Inte en drömdag precis. Men efter att ha sett A walk to remember i eftermiddags blev jag påmind om att det finns mycket i livet som är värt att lägga energi på, istället för dumma gräl.  

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback