Fågelkvitter och nagellack


2007-04-01 - 16:48:43

Solen skiner och fåglarna kvittrar. Idag har jag mest slöat ute i solen. Jag passade på att måla naglarna rosa (med ett nagellack jag snodde från min älskade lillasyrra). Något riktigt bra aprilskämta har det inte blivit än, men det kommer. Pappa har inte fattat att det är 1 april idag, så han blir nog det perfekta "offret" ikväll.. Haha, jag känner mig verkligen lömsk =P

Imorgon blir det en shoppingrunda i Farsta centrum. Inte direkt det bästa stället att shoppa på, men, men. På tisdag ska vi i alla fall in till stan och fira min mamma och hennes tvillingbrors födelsedag. Det ska bli jättetrevligt! Ska försöka träffa N också, innan vi båda får för mycket att göra..

Nu ska jag gå ut igen.
Ha en fortsatt trevlig dag/Kram


0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback