Välkommen!


2006-12-27 - 17:53:16

Vet inte riktigt hur jag ska börja. Tror att det första inlägget är svårast att skriva. Känn ingen prestationsångest nu, ingen alls...
Har funderat på att skaffa en blogg väldigt länge nu. Under drygt ett år har jag avundsjukt studerat andra personers intressanta bloggar, men inte kännt att jag hör till den kreativa skaran med en egen blogg. Hoppas ni välkomnar mig snällt och låter mig bli en del i gemenskapen, behöver verkligen någon stanns där jag kan passa in.

Framför allt är ändå den här bloggen till för mig själv. Har skrivit dagbok ganska länge under vissa perioder, men jag föredrar att skriva på datorn. Däför kommer det att bli mycket egna reflektioner och minnesanteckningar inför framtiden, men även annat smått och gott från omvärlden.

Hoppas att förhållandet mellan bloggen och mig blir långvarit.
/Johanna


2 KOMMENTARER



Kommentarer
Anonym kommenterade:

Hej jag är ganska ny bloggare själv....sen ett dygn tillbaka haha så från en gröngöling till en annan VÄLKOMMEN! ;-)
Ha det gott!

Johanna kommenterade:

Tack så mycket!
Hoppas att du lyckas bra med din blogg.
/Johanna

2006-12-27 @ 21:23:05
Blogg/hemsida: http://johannac.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback