Lär känna mig


2006-12-27 - 21:51:14
Tänkte att jag skulle lägga upp lite fakta om mig själv. Passar ju bra nu när jag är ny här på blogg.se. Hoppas att ni får lite bättre koll på vem jag är efter att ha läst listan:

Ditt namn: Johanna
Längd: 176 cm
Familj: Mamma, pappa, lillasyster
Spelar du något instrument: Nej, men jag har alltid önskat att kunna spela gitarr
Vem vet mest om dig: Jag, såklart, men även N och mamma har nog ganska bra koll
Vad vill du ha just nu: En kopp choklad från café Chokladkoppen
Fobier: Småkryp
Fritidsintressen: Fotografera och filma, bildbehandling och redigering, shoppa, kolla på tv-serier.

Känner du en snygg kille: Ja =P
Har du körkort: Nej, är ju bara 15?
Åsikt om jultomten: Jag var rädd för honom när jag var 2 år?
Vill du gifta dig: Kanske... Om Mr Right fångar mitt hjärta så...
Tycker du att du är attraktiv: Oftast.
Din hårfärg och frisyr: Mörkblond, medellångt hår med snedlugg.
Skolväska just nu: En brun, stor från Åhléns.

Har du glasögon: Ja, men jag brukar använda linser.
Hur ser din plånbok ut: En rosa som är jättegammal, borde köpa en ny.  
Favorittv-program: Finns för många, I?m an addict..
Hur svarar du i telefonen hemma: Med mitt namn.
Senast kramat: Min lillasyster.
Stjärntecken: Är född på gränsen mellan väduren och oxen.
Ögonfärg: Blå.

Kroppsform:
Smal men kurvig
Kall favoritdricka: Julmust
Varm favoritdricka: Grönt te
Säger ofta: Seriöst, alltså, men.
Saknar du någon: S som är i Tyskland.
Du fikade senast: I eftermiddags, julfika.
Senast sedda film: Flicka med pärlörhänge

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback