God morgon


2006-12-28 - 12:38:12
Så har det blivit ännu en ny dag. Somnade ganska sent igår, men vaknade ändå pigg som en lärka i morse.
Skulle egentligen träffa N idag, men jag tror att jag måste ringa och säga att vi får ta det någon annan dag. Idag är nämnligen sista dagen innan kusinerna från
Huskvarna kommer, de ska fira nyår hos oss, så jag måste vila upp mig lite efter julens strapatser.
Tänkte att jag skulle ta och sy in ett par gamla jeans. Har aldrig fixat med något klädesplagg själv, men jeansen köpte jag för några år sedan och de är väldigt utsvänga nertill men passar mig för övrigt. Ska försöka få dem att likna stuprörsjeans.
Önska mig lycka till!

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback